است یک درمان طبیعی برای گلومرولونفریت غشایی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است یک درمان طبیعی برای گلومرولونفریت غشایی وجود دارد

گلومرولونفریت غشایی - یک بیماری کلیه با التهاب گلومرول ها، که فیلتر که برای کمک به فیلتر زباله و مایع است. التهاب ممکن است زوال تدریجی عملکرد کلیه شود. در پایان، نارسایی کلیه ممکن است رخ دهد. است یک درمان طبیعی برای گلومرولونفریت غشایی وجود دارد؟

غشاء و فرآیندهای غشایی گلومرولونفریت است ایمنی بیماری با واسطه، در جایی که کمپلکسهای ایمنی در در کلیه سپرده خواهد شد. مجتمع آنتی ژن آنتی بادی ایمنی تولید شده که سیستم ایمنی بدن به درستی کار نمی کند. کمپلکسهای ایمنی ممکن است التهاب بافت کلیه، که منجر به کاهش پیشرونده در عملکرد کلیه شود.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - درمان طبیعی غشاء گلومرولونفریت. این استفاده خلاقانه از طب گیاهی چینی سنتی است. به عنوان مواد دارویی به طور عمده گیاهان (میوه، برگ، ریشه، و غیره)، آنها هیچ عوارض جانبی در بدن است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اثرات درمانی زیر در درمان گلومرولونفریت غشایی نشان می دهد.

* داروهای موثر می توانید کمپلکسهای ایمنی در کلیه را از بین ببرد و آنها را در خون حل می شود. سپس آنها را به خارج از بدن از طریق ادرار فیلتر شده است. بنابراین، از بین بردن عامل التهاب حذف خواهد شد.

* طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بدن برای بازگرداندن سیستم ایمنی طبیعی. بنابراین، سیستم ایمنی بدن عمل حفاظتی خود را باز می کند و بافت کلیه آسیب نمی زند.

* داروها می توانید از سیستم خود شفا در بدن را زنده به تحریک خود شفا از بافت کلیه آسیب دیده، در نتیجه افزایش عملکرد کلیوی.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی ممکن است گلومرولونفریت غشایی درمان، کنترل علل آن و بهبود عملکرد کلیوی با بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده. بنابراین، بیماران را توسعه نارسایی کلیه جلوگیری از. اگر شما می خواهید امتحان کنید Osmotherapy به ما تماس بگیرید، asya.yue@mail.ru ایمیل ما، واتساپ / وایبر 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: